myweirdlittlelife

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna cx - 31 juli 2013 22:05

                                                   Tjena xD 

                                        Haha, nejmen c: Chattar

                                    med Daniel nu cx Elr gjorde det 

                         förut allafall .__. Han har nt svarat på ett tag

                       nu xDD Men min bästis ska åka bort i en vecka

                      o vet ärligt talat inte om jag kmr klara av det .. Nee, 

                          det kmr jag nog inte göra *_* Men önska mig 

                              lycka till ändå c: Får klara mig på mina 

                               andra så länge ;__; Tänker ringa henne

                                  varje dag xD Aja, pallar inte skriva 

                                       mer nu, Uppdaterar senare c; 

                                                     BYEE ;-; 

                            

Av Hanna cx - 31 juli 2013 16:44

                                                            Hejj cx

                                           Första inlägget, Första Irl Bloggen

                                        Mobba nt, e ny på det här xD Nejmen, 

                                    har ingen aning om vad jag ska skriva .. Kollar

                                 på Tv just nu, nåt Random vet nt vad det heter .__.

                               Men aa, idag skulle min kompis kommit till mig men

                                  hon blev tydligen sjuk, eller så undviker hon mig 

                                       eftersom att jag bråkar med hennes kompis

                                           SOM HON INTE KÄNNER IRL

                                        Men spelar roll xD Aja, ses .. Tror jag cc'x

                                              

                                        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finns inte så mkt att berätta om mig mitt liv e ju helt tomt typ så vad ska nån som jag skriva? *-*

Kika Mig; Penne..

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards