myweirdlittlelife

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Se Gratis Filmer På Swefilmer.com c8

Av Hanna cx - 9 augusti 2013 16:23

                                                Heej

                                   Har kollat på typ 5 filmer

                           idag .__. Det e sånt som händer när jag

                       tråkigt xD, o så har jag bråkat med en av mina 

                      bästisar .. Tror ärligt talat att hon hatar mig jätte

                       mkt nu ;__; Har ringt o allting c: Aja, får se om 

                           hon förlåter mig elr nt hoppas i alla fall

                                 var typ allt kmr uppdatera lite

                                   lite senare också tror jag xD

                                        SEEEEEEEEEEEES

                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna cx - 28 september 2013 11:18

                                         Har typ tänkt börja blogga igen owo                                    Inte så ofta kanske men då o då c: Tror jag ska                                 skaffa en ny blogg i så fall, den här e typ... Failad ...

Av Hanna cx - 10 augusti 2013 20:32

                                                         Heeeej ccx                                                 Gjorde nyss en Header                                          till min kompis xD, den blev lite                                ...

Av Hanna cx - 10 augusti 2013 15:10

                                                     Hejj ;3                                     Kollar på Tv nu, som vanligt c'x                                   har börjat följa ett prgram c: Vet inte                              vad det het...

Av Hanna cx - 8 augusti 2013 22:02

                                                             Heej ;__;                                             ASA dåligt med uppdaterande                                      men har haft mkt kompisar hemma o så c:                           ...

Av Hanna cx - 4 augusti 2013 17:51

                                                  Heej ccx                                         Sitter här med Alicia,                              håller på att locka hennes hår med sugrör xD                      Om typ 3 minuter e det klart km...

Presentation


Finns inte så mkt att berätta om mig mitt liv e ju helt tomt typ så vad ska nån som jag skriva? *-*

Kika Mig; Penne..

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards